Έρευνα: Η νέα γενιά ξοδεύει για μουσική περισσότερα από τους γονείς της

Οι νεαροί μουσικόφιλοι στηρίζουν έμπρακτα την μουσική, αντίθετα με την διαδεδομένη αντίληψη που τους θέλει να μην πληρώνουν

13/07/2016 @ 12:47

Οι νεαροί μουσικόφιλοι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για την μουσική που τους αρέσει απ’ ότι συνήθιζαν οι γονείς τους, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τους John Blackledge και Tom Arcuri για λογαριασμό της εταιρείας οικονομικών υπηρεσιών Cowen Group, δείχνει ότι το 46% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών έχει αγοράσει μουσική μέσα στον προηγούμενο μήνα, ποσοστό που στις ηλικίες 45-54 πέφτει στο 26%.

Τα ευρήματα φαίνεται να μην συμφωνούν με την διαδεδομένη αντίληψη ότι οι νέοι τείνουν να μην πληρώνουν για μουσική.

Η Cowen τονίζει επίσης ότι, ενώ το Spotify οδηγεί την κούρσα των υπηρεσιών μουσικού streaming, τα νούμερα για Amazon, Apple, Pandora και YouTube διαρκώς ανεβαίνουν και γίνονται ανταγωνιστικά. Επίσης, υπολογίζει ότι τα κέρδη από αυτού του τύπου την διάθεση της μουσικής αναμένονται να έχουν διπλασιαστεί μέχρι το 2021 και τότε να οφείλονται για το 40% των συνολικών κερδών της μουσικής βιομηχανίας. Πρόκειται βέβαια για την διοχέτευση της αγοραστικής δύναμης κυρίως νεαρών σε ηλικία καταναλωτών.

  • SHARE
  • TWEET